Jag & mina katter <3

Lagar käk och stickar.
Inte gör jag desto mer. Retar gallfeber på katterna :P
Var nyss och hoppade i sängen så katterna inte kunde ligga kvar och sova :P
Måste va jobbigt att ha mig som matte ;p mahaha.

Förkväll är på tvn, sen blir det nyheterna och sen halv åtta hos mig,
tv kvällen är som spikad när man inte har så mycket att välja på :P
Toffie tycker det är så enkelt med så få kanaler för då har man som sagt inte så mycket
att välja på :P
Dock tycker ju jag att det hade varit trevligare med lite fler valmöjligheter...
Nå...vi lär nog dra fingrarna ur när det gäller det också nångång säkert...


Näpp nu ska jag göra klart käket!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- awh vad söta!

2010-10-07 @ 17:37:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0