Inlägg som saknas ?

Suttit och kollat genom arkivet...
Vafan ?!? Läste igenom alla inlägg från "Livet på kåken" dag för dag....och så märker jag
att "DAG2 till DAG17" är borta!???!??
Hmm...måste kolla min dagbok igen...kanske blir det att publicera
mer inlägg från kåken då :P
Nice...har man nåt att skriva iallafall :)
Fast iofs...jag har nog bara glömt att ändra kategori på dom inläggen..
Får leta upp dom nån dag :D



Älskling gick precis och la sig, jag skulle ju egentligen också ligga där
under täcket med min man, men kom på att jag måste hålla mig vaken till tolv iallafall..
Ska föra över lite cash och fixa lite och sånt va..



Imorn möte på Af med FK, onsdag möte angående mina mediciner..
Blir nog att byta igen, dom nya jag fått hjälper inte överhuvudtaget, och ska jag vara ärlig
tycker jag att jag blivit konstig sen jag börjat med dom..
Jag grinar fan till allt! Och då menar jag verkligen till allt!
Hoff och det är fan svinjobbigt!
Jag är inte den som brukar gråta så himla lätt om man säger så ...

Yeaah yeah....grymt intressant .
Ska glo tv, vi hörs ! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0