Idag är en bra dag!

Trött!
Spelat tv-spel hela morgonen, tog en paus för att
blogga och glo runt lite :p
Svärmor var förbi på en kaffe nyss också, trevligt!

Får se då om man blir helt ensam ihelg eller om Toffie stannar i byn.
Han får ju gärna stanna, men nog är det skönt att vara lite ensam också :P
Hehe, kan tänka mig att det är skönt för honom också att se
lite andra ansikten än bara mitt :P

Igår låg vi och pratade om barn och graviditet osv osv.
Man har ju hört alla gravidhistorier om hur konstig och störd man
kan bli under själva graviditeten då hormonerna spökar....
Vi kom fram till att Toffie förmodligen kommer få ett helvete den dag
det visar sig att jag är på smällen :P
Haha!

Nä ska fortsätta!


Tillsvidare får jag låna Liam och Leo ;)
Underbara små barn!
<3<3<3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0