Har väääääldigt lite att göra...!

Sitter här och glor tv och saknar min man !
Min lilla älskling! Sååå fiiiin!<3
Han borde vara hemma snart, eller om två timmar iallafall :P

Bebiz ligger bredvid och fiser, Degiz är ute och Tarzan har gömt sig under madrassen :P

På onsdag åker jag in till stan med bussen för att träffa FK och AF.
Får se hur det går då, och på torsdag ska jag träffa läkaren igen.
Tänkte våldgästa Tina och pojkarna en natt ;)
<3

Nåt mer har jag nog inte på hjärtat, har bara otroligt lite att göra :p
Disken är kvar, men pallar inte ta den ...än...nä...
Tar en till kopp kaffe istället :)


Bebiz äter chips ;p

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Marro

Gud vilken liten sötnos! :)

2010-10-05 @ 14:00:53
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0