Fint med sällskap :) <3

Får se då om detta inlägg blir mer seriöst än det senaste :P
Jag har verkligen inget bloggsug när jag har besök här, det är ju faktiskt bra :p
Slipper man sitta här jämt och bara se dum ut....

Igår färgade och klippte Hannah mitt hår, blev asbra!
Klippte även till lite av mitt löshår, och det blev också skitbra, lägger väl ut nån bild
sen här senare :)
Jag noppade och färgade brynen på Hannah också, blev bra, och hon verkar då vara nöjd iallafall
:) Höhö

Får se vad vi hittar på idag, tror det blir naglar, hår och piercing ;)
Fick btw ett grymt snyggt navelsmycke av Hannah, kan fota den också sen och lägga ut :P
Jo...så mycket kuligt!

Nu ska jag vara social :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0