Äckliga grisar.

Hej och hå!


Vaknat för ett tag sen, känns som att jag hade kunnat sova i hundra år till.
"Verkligheten" kom i kapp mig för en stund sedan, då jag kom på att jag måste
åka till stan både imorn och på onsdag..hoff.
Jag vill bara få vara i byn en hel vecka utan att jag måste tänka på att
behöva åka in dit och ha ångest osv osv osv....

Grisen är tydligen också i byn, fel att åka nån annanstans och störa folk.
Jävla äckliga idioter som tror att dom är bättre än oss "vanliga" människor bara för att
dom har en jävla titel som "polis".
I dagens läge är det då ingen som visar dom där grisarna respekt.
Ja ingen jag känner iallafall. Kanske Agda 78 i så fall.

Nä hoff...göra kaffe nu..
'
På återseende!

Kommentarer
Postat av: nda

sv: Ja de tycker jag du kan göra :) Dagarna känns väldigt långa när man är här i byn utan besök ;b haha

2010-10-18 @ 13:45:28
URL: http://lindajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0