Snart får man gå och lägga sig ! :)

Precis intagit min nattmedicin, snart får jag äntligen gå och sova!
Fan varit svintrött hela jävla dan.
Älskling är rätt trött han med , förhoppningsvis får han och hans kollegor
jobba in hela fredagen så han får sova ut nångång på morgonen.


När vi börjar bli trötta , blir katterna pigga, nu brottas dom och leker för fullt.
Vi kanske får vänta en stund innan vi går och lägger oss så dom hinner leka av sig lite :P
Hehe.



Blir två resor tätt inpå varann om jag nu åker ner till Sthlm den här veckan,och det tror jag faktiskt jag gör.
Sen om nån vecka åker jag och min Dörris ner till Malmö och glor Lady Gaga :)
Kommer bli fett nice!!! :P


Nåjo, men vi hörs imorn, God Natt Sov Gott på er!




På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0