Onödigt inlägg.

Men i brist på annat så!
Kan ju inte börja diska och ha mig så här tidigt på morgonen :P
Eller nog kan jag väl, men jag vill inte :b
Nog drar man ju ut på det så länge som det går, ja iallafall när man
är less på det :P


Kära Tomten om du läser detta;
Jag vill ha en ny soffa och en bänkdiskmaskin i julklapp ;)
Kanske en sån där sladdlös dammsugare också, en rosa, lila eller
varför inte en grön?
Jag brukar inte önska mig något, inte från tomten iallafall,
så nu borde han kanske ge mig en av mina önskningar ???
:)


Nä hoff, får väl glo runt lite, kolla på skor och drömma sig bort :)

Hörs !


<3<3<3
Hanko, det är dags för en resa till byn snart ;)
Eller vad säger du ?


Jaja det var glo jag skulle.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0