Nov. 3, 2010

Har haft grymt lite att göra , så har suttit och läst gamla inlägg, rätt kul ändå :P
Jag har som bloggat i 2 år och tre månader lite drygt.
Och före det skrev man ju dagbok på LUNARSTORM, hahahaha.
Ja herregud.
Tiden går fort när man har roligt :P

Jämfört med då och nu, så hade jag mycket mer att skriva om än idag.
Inläggen var längre och så fanns det en och annan bild också :P

Ja, gissar att man blivit latare med åren...eller nåt.
Inte is jag fota lika mycket som förut...roligare om man hade haft
en redig kamera :b Får väl införskaffa mig en sådan inom en snar framtid :)


HOFF!
publicerade inlägget men som vanligt krånglade blogg.se, så hälften av texten försvann!!!!
Hoff, blev allmänt less nu , så ska göra nåt annat !



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0