Kahvia.

JAG BÖRJAR INLÄGGET HÄR.
Okej nu ger jag mig med dom här försöken med att sova:P
Jag sitter fortfarande vaken, gick och la mig en stund i sängen efter att Toffie
åkt på jobbet och försökte blunda eller jag försökte inte blunda, jag blundade ju..men ja..ni fattar...
Somnade gjorde jag ju givetvis inte när jag är här och knapprar på dessa
tangenter...



Istället ska jag roa mig med nån kopp kaffe, kanske ta datorn till sängen?
Då kanske jag somnar? Eller nej just det...jag skulle ju inte försöka sova nå mer ..
Hoff sen har man världens sämsta humor på det hela också.....
Jag var till och med och gjorde en användare på flashback, bara för att...?
Typ? Med ett extra roligt användarnamn dessutom!




Okej detta är sällan skådat i min blogg med alla dessa långa novell inlägg, men i brist på SÖMN
så!
Jag blir ju helt psyk tydligen, fast vem blir inte det utan sömn?

JAG AVSLUTAR INLÄGGET HÄR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0