JAAAAAAAA!!!

Svärmor var alltså förbi nyss och lånade datorn :)
Hon verkade tro att jag mår dåligt på nåt sätt :P
Har som sagt bara sovit och vägrat prata i tele sen jag kom från Sthlm :P
Men dåligt så, mår jag inte, väl mest över att man jämt ska vara så patetisk och godtrogen hela tiden,
som gör att man känner sig lite nere.
Annars är då allt på topp ! :)


Vår fina julklappskalender som svärmor gjort åt oss ;)
Ska bli spännande att se vad vi får! Hehe



Glor på fyran, Americas got talent :D
Inge vidare program det heller, men i brist på annat så :P
För övrigt brukar jag glo SuperNanny , faktiskt ett rätt så bra program,
och många tips får man ;p mahaha.

Nåjo, men nu kom min man hem.
Vi hörs senare!


Bebiz <3


PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0