HEJ IGEN!

Hej på er!


Har haft en liten paus som ni kanske märkt, har helt enkelt inte haft lust
med bloggen under några dar nu..
Känns som att suget börjar komma tillbaka ....men jag vet inte :P


Landade iallafall här i Sthlm igår kväll, Erkki var också här och bjöd på nån öl:P
Han åkte hem idag.
Vi satt och snackade sen somnade Erkki, jag passade på att glo tv nu när
det finns några fler kanaler att välja på :P
Har glott så mycket serier och filmer så jag har varit vaken hela natten! HAHA
Antar att jag somnar rätt snart ;p


Imorn ska jag och Tjallo åka och äta palt hos hans vänner :)
Fyfan vad gott det ska bli!
Palt är det bästa!:)
Sen måste jag träffa min Brallis<3 och Ella<3.
Jag och Ella hann ju aldrig ses nu sist jag var här...men nu måste vi ses!
Har ju inte setts sen tiden på kåken...


Pratat med min vän Gulla idag :) Måste åka och hälsa på där också snart :P
Hehe.

Nä nu har jag fan skrivit ner en jävla novell, grattis om du orkat läsa allt !
Nu ska jag fortsätta glo tv :)
Hörs senare!


Brallis och Jag :P <3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0