Hej hej hallå ...!

Gör om min blogg , annars fortsätter jag inte! :p haha


Nåväl, klev upp för ett tag sen, ska göra lite kaffe och
plocka undan här efter mina underbara katter ;p
Grymt duktiga på att rasera i hushållet, precis som Toffifi :P höhöhöhö
Så det ska va, så jag som arbetslös har göra något på dagarna.:)
AF har inte ringt än heller, blir nog det vanliga, att ringa själv.
Hatar att ringa, speciellt till AF, fan ska jag ringa dit*?AF liksom hallå?
Öh att nog om det. Ringas ska det iallafall.


Får se vad vi hittar på idag då, tror nästan vi måste glida lite med plu,
den har stått för mycket nu, och mest bara varit på i tomgång :P
Jo, grymt intressant.
Nu ska jag göra kaffe!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0