Godkväll! ``)

Vet inte om jag kommer att klara av att INTE dricka kaffe efter klockan sex...
Eller det har ju redan spruckit tog min "sista" kopp för fem min sen :P
Haha hofff, kommer bli jobbit att trappa ner på det.. fyfan...känner
redan nu att jag är kaffesugen, men det är säkert bara för att
jag vet att jag inte kan dricka kaffe sen :P hehe


Nåt annat då ? Nå inget roligt vet jag, nu iallafall :P


Toffie dammsög här för en stund sen , gjorde ett kors i taket med osynlig penna :D
Han ska även göra vår middag idag :)
Fan vad skönt att bli lite bortskämd ibland :)hehe




Kom på idag, att jag har rätt till resersättning när jag åker in till stan
på läkarbesök och sånt, inte tänkt på det tidigare, har trott
att det är för lite mil mellan byn och stan, men det är det inte !
Så jag ska få retroaktiv ersättning eftersom jag pendlat mer
än en gång till stan.
Nu handlar det inte om många kronor, men pengar som pengar, sitter
alltid fint :)



Näpp...nu ska jag göra nån nytta här, typ sortera tvätt...
Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0