Bad disc?Good disc?Error?Fail?

Trotsade kylan och tog mig till Konka.
Idag ska min man få kyckling och ris med currysås :)
Funkar för det mesta faktiskt ;p
Han lär nog kräma på som fan iallafall, hehe.


Öhhh kattsanden är slut, har den varit nu i några dagar,
Konka har inget, verkar ju aldrig få in varor, OK har nog inget kattsand?
Eller vad tror ni?
Hoff orka knata dit också :P
Måste fan...katterna stinker!!!! :b höhöhö


Haha en kväll när vi skulle glo film så dampade sig dvdn, tog ett
tag innan det hände nåt, när det väl hände något kom detta fram;

Vadå "bad disc" ? :p Hahahaha jag och Toffie fann det ytterst roligt iallafall!
Brukar väl ändå stå "Error" eller nåt i den stilen när såna där
teknikprylar krånglar ? :P
Haha jaa..nå det är ju billokvalla på dvdn också, så man får väl räkna med såna texter :P


Yeaaah yeah, nu ska jag kika hur det går för min kyckling i ugnen...
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0