Att åka eller inte åka.

Har inget att göra, orkar inte städa, det är jag fan less på förtillfället.
Man skulle kanske sätta sig ner och skriva brev, fick ett brev på posten, som jag ska svara på :)
Alltid kul med handskrivna brev :)
Känner att jag börjar ångra mig när det gäller Sthlm resan...
Undra om jag blivit föööör kär i byn ?
Känns otroligt jobbigt att lämna byn iallafall..finns en liten ångest som ligger och gnager..
Hoff vad jobbigt!!!!

Vad ska jag göra ?



Jag kan ju inte vara fast i byn resten av livet, nångång måste jag ju våga mig nån annanstans.

Jaa..man är allt bra konstig ibland..

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo tv, hörs väl sen.

PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer
Postat av: ia

Klart du ska åka :)

Byn finns ju alltid kvar!

Och sen kan det ju vara bra att komma bort ett tag också :D

2010-11-02 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0