Äntligen hemma i byn igen :)

Godkväll!


Kom hem från staden för nån timme sen.
Åkte väl iväg vid tolv tiden.
Vi har hunnit med en del idag faktiskt :)

När vi först anlände till stan for vi på bolaget en snabbis,
sen åkte vi och hälsade på mamma och Kari, drack lite kaffe där
och surrade skit, sen for vi vidare till Team Sportia, där jag förövrigt inte hittade någon jacka.
Men däremot hittade jag en fin vit typ parkasjacka på Intersport:)
Fin :)
Kan ta en bild sen ,,,nångång..

Efter det plockade vi upp Pettersson och for på Clas Ohlsson, ÖB och slutligen COOP:)
CO hade väl inte desto mer tyckte jag, men hittade en fin radio , klädhängare och lite annat
tjaffs :P

Sen gled vi ett tag, for och hälsade på lillebror, han hade en del skvaller att berätta från
igår;p Intressant. Höhö.


Nååjjooooooo sen gled vi hem till byn.

Nu ska jag fortsätta mysa med min man och en cider :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Linda

De var Perra som psykblinkade åt er när ni stod vid en p-plats :)

2010-11-28 @ 09:53:36
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0