Trött.

Väntar på att tiden ska gå lite snabbare så jag kan åka ner till planerna och träffa min man.
Dock känner jag ju mig vääääääldigt trött!
Tar mycket på krafterna och leka med barnen :P haha.
Nä men det är fan seriöst, undra hur fan man ska orka när man själv ska skaffa barn ? :P
Ja det är ju en senare fråga så inget att oroa sig över nu .

Annat då ?
Näää inte har det hunnit hända desto mer..
Tror jag ska koka lite kaffe, kanske jag blir lite piggare iallafall...
Tina sitter och löser korsord, trodde att det bara var jag som var på pensionärsnivån och gjorde sånt :P
Men tydligen inte ;b
Känns ju bra :P höhöhöhöhöohohihhiih

JAaaaaaoooo, men ska göra annat nu...
Vi höres och synes!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0