Trött igen.

Jo.
Var på Konka tidigare, förstår inte varför folk klär av sig redan?
Vadå är det varmt ute eller ?
Men nä, inte så jävla varmt så man kan börja gå utan långkallingar :P HAHAhahahaha

Mamma bakar bröd.
Jag sitter här och gäspar och
väntar på att klockan ska slå sex.
Då ska jag äta middag med min vän Veronica:)

Suttit och kikat skor, (har satt köpstopp på skor) funderar fan på
att skita i köpstoppet och beställa hem en hel jävla drös med skor!
Skor gör mig glad, av skor mår jag bra, så varför inte?

Nu röka en ciggah.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Långkallingarna kan man skippa när det blir typ 20 grader eller nåt, annars kan man börja frysa :P

2010-05-10 @ 19:55:23
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0