TarZan <3

Har inte kunnat sova alls denna natt/morgon!
Känns fan förjävligt!
Men har ändå haft det rätt mysigt med TarZan ;b
Började iallafall med att jag väckte honom :D
Kan inte jag sova, ska inte han heller sova ...mahahahah!
Han följde efter till köket, började tigga tonfisk som satan..
Gjorde massa konstiga rörelser och ljud, och fjäskade som fan!
Lyckades filma en liten del utav det :P
Dock säger han inget på filmen :P

Och om ni undrar vad "godismat" är, så är det tonfisk :P
TarZan brukar få godismat om han rullar runt :P
Men nu rullade han runt utav bara fan , fast jag inte ens frågat honom om godismat :D
Söt!


Min lilla babu ;) <3<3<3

Och sen är TarZan lite av en gay, därav "Är TarZan bög?"
Haha, nä men seriöst, när man frågar honom om han är det så brukar han jama
och "kaxa" som fan ;)
Så sööööööööööt!

Nåjo, nån bild hann jag väl också ta :D


Gillar bilden i mitten som fan :P
Han rör precis på sig, men man ser ändå att det är han :P
Höhöhö..


Och nu till era frågor.
Varför detta onödiga inlägg?
Nå jag tänkte eftersom dom flesta bloggar jag läser handlar om
personen och personens barn/familj....tänkte ju jag att jag ska ju inte
vara sämre ! :P

DÅ BLOGGAR JAG OM "MINA BARN" ;D haha...

Nä fan det här börjar gå för långt...tror nog kanske man skulle försöka sova ;b

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0