Tant Kicki har vaknat!

Men ja!
Lite mindre än 4 timmar fick man sova, igen!
Jag förstår inte!
Jag vaknar så jävla lätt nu förtiden och så kan jag inte somna om!
Så jävla störande!
Det är väl så när man börjar bli gammal I guess ;) hihi.

Lagt på en panna kaffe :)
Ska bli smarrigt! Sitter här med Kalle bredvid, på varsin dator ;p
Mamma kommer säkert också snart, ska försöka sova då...
Men känner jag mig rätt så somnar jag nog inte..
Får snöa runt på nätet istället, klockan tio
ska vi ju på date, jag, Tinko och PissFittElin! :) <3<3<3
Sen ska jag träffa Verre och Wilda :) <3<3<3

Nåjo, men nu ska jag hämta en kopp kaffe.
Vi lär ju höras senare!



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0