Tack för att ni finns!<3

Gulla; Minns att vi hatade varandra som pesten, innan vi lärde känna varandra.
När vi väl börjat prata "klickade" det direkt, och det är jag glad för!
Så mycket roligt vi varit med om och så mycket annat roligt vi kommer att vara med om!
Precis som alla andra har vi haft våra ups and downs. Dock inga allvarligare
grejer. Grejer som vi löst och pratat ut om.
Hett temperament och kaxiga utav bara helvete! Det är vi det, Gulla!:)
Tack för att du finns, jag älskar dig!<3<3<3



Tinko; Haha! Var ska vi börja? Dig hatade jag också som pesten:P
Allt på grund av rykten och idioter som ljög.
Men den dagen (22/12-08) du kom fram till mig på krogen
och stod upp för den du var och berättade hur allt egentligen låg till,
den dagen glömmer jag aldrig! Jag gillar ärliga människor!
Efter den dagen bevisade du motsatsen till allt alla snackat om dig.
Vi har haft grymt kul ihop! Och jag gillar dina pojkar;)<3
Tack för att du finns Tinko, jag älskar dig!<3<3<3



Mimmi; Ingen snack om saken! Vi är Helan och Halvan!;)
Du är några år yngre än mig, men vad gör det? Vi klickade också direkt.
Alla våra roliga fester, våra dumma påhitt hos dig när din far var i Sthlm;)
Allt  vi gjort tillsammans är oförglömligt! Det finns ingen eller inget
som kan ta vår vänskap ifrån oss!
Tack älskade Mimmi för att du finns!<3<3<3



Roslin; Hahahaha, första gången jag träffade dig rev du mig i håret:P
Sen träffades vi på fest och efter det var vi best buddies!;)
Var ute 24/7 och gled bil i flera timmar. Gjorde dom mest knäppaste sakerna ever!
Jag har nog alltid sett dig som en lillasyster:)
Ibland behöver man bara träffa dig så blir man glad.
Högljudda, kaxiga och stökiga som fan, det är vi det!;)
Tack för att du finns min lilla pissfittelin;) Jag älskar dig!<3<3<3



Hanko; KIRUNA FESTIVALEN 2009 säger allt!
Det var du och jag, ingen annan. Sommaren sen, grymt roligt
hade vi! Hinkade i oss te och svammlade som aldrig förr!
Gjorde massa sjuka saker som  jag aldrig kommer glömma!
Med dig kan jag prata med, dig kan jag ringa mitt i natten , dig kan  jag
ringa och ventilera mig. Med dig kan jag göra allt min älskade Hannah!
Tack för att du finns!<3<3<3



Nina; Även fast vi inte umgås så mycket idag, finns du alltid med mig.
I skolan var det du och jag mot världen!Åh satan vi söp och hittade på jävulskap!HAHA!
Något jag aldrig glömmer är när du besökte mig varje dag i nästan 3månader
när jag låg på sjukhus. Du tog hand om mig, du till och med duschade mig när jag
var oförmögen att göra det själv! Är inte det en riktig vän, så säg!
Tack för allt Nina, tack för att du finns, jag älskar dig!<3<3<3



Eve&Peka; Vi umgås inte heller desto mer idag. Dock har ni ändå satt
spår i mitt hjärta under den tiden vi umgicks.
Det var alltid Nina, jag och ni ;)
och när ni besökte mig på sjukan, haha, jag har nog ännu kvar den där
filmen Peka och Nina spelade in åt mig:P
Trist att vi inte umgås desto mer idag, men sånt går väl att ordna till det bättre, hoppas jag.
Något jag aldrig glömmer, är att ni , även fast vi inte umgåtts, bjudit mig på era barns dop.
Väldigt fint gjort, tack för att ni finns Eve & Peka!<3<3<3



Mallo; Haha! Cykelhjälm cykelhjälm hela dan!;) Fester, skoterturer mm.
Du har satt spår i mitt hjärta!Du hjälpte mig att må bättre när jag verkligen
låg på botten. Du fick mig att orka resa mig upp och le igen.
Tack för att du finns kära vän!<3<3<3



Brandy; FETT NICE! Behöver jag säga mer? Alltid glad, alltid vän.
En riktig vän. Kommer ner till huvudstaden snart igen, då gör vi Sthlm
osäkert ;) HAHA! Tack för att du finns min knasgoa vän!Love U!<3<3<3


Tack även till alla andra mina vänner!
Vad vore livet utan vänner? INGET!
<3<3<3






Någon som jag verkligen vill tacka av hela mitt hjärta är så klart
hela min familj och min underbara pojkvän, Kristoffer Fredriksson.
Ni gör mitt liv värt att leva!
Jag älskar er av hela mitt hjärta!Utan er, finns inte jag.
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: gulla

älskar dig med <3

2010-05-05 @ 17:50:00
Postat av: Roslin

Tack för att du finns, såna som dig växer inte på träd <3

2010-05-05 @ 20:17:54
URL: http://thindrasmamma.blogg.se/
Postat av: Hannah

Love U <3

2010-05-06 @ 00:48:17
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0