Rädda Willy looken 2010

Ja det är inte långt ifrån!
Dörris bjöd på hamburgare, och liten var den inte!
Har tryckt i mig en 150is utan vidare, och för första gången i hela mitt liv!!
Nu är jag nöjd :D haha!





Lilla familjen Vaara/Siekas :) <3<3<3


Ja nu är man då mätt iallafall, inget man ska klaga över.
Kanske man till och med tar en liten vila på det här.
Man får ju se.
Förmiddan har ju varit hemsk!
Allt sket sig, alla dummade sig, tills slut fick jag nog
och övervägde nästan att boka en resa ner till Sthlm.
Men Tinkovinko kom och gjorde allt bra igen ;)
Min lilla DörrMatta ;) <3<3<3

Jaja men ska glo en stund nu..
Hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

;) <3<3<3

2010-05-25 @ 16:54:06
URL: http://dinegendörrmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0