Promenad.

Nåjo, fick nog och tog en promenad till Lompis.
Hälsade på Dubbel E, Thindra och skithunden Swea ;)
Thindra har ju blivit grymt stor!
Shit vad tiden går !


Lilla prinsessan har blivit stor! Naaaw! <3<3<3
Nu kan hon gå och hålla nappflaskan själv ;b
På den sista bilden ligger jag på golvet och hon sitter på
mig :P Hon tyckte om att kramas med Tant Kicki :) Hehe


Tant Kicki
&
Thindra <3<3<3


Självklart var jag ju tvungen att fånga fjärtbajshunden på bild också ;)

Liten och söt!
Men stinker ta mig fan värre än ett överfullt utedass! :P Haha

Nåväl, tog promenad tillbaka till Terrassen också.
Så idag har jag väl fått en liten släng av motion iaf ;b
Imorn ska vi ut och prompa lite, jag och Tinko :)

Nåjo så att så äre...
Nu ska jag glo runt lite, ta en dusch, sen natta min man
och förhoppningsvis kan jag sova i natt !
Kanske skriver nåt sen...den som lever får se...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0