På bättre humör :P

Ja känns det som iallafall :)
Dagen har inte varit någon annan dag olik.
Jag gör väl samma saker dag ut och dag in, ibland gör jag nåt :P
Som typ glider bil eller uträttar ärenden, både åt mig själv och Toffifi som är
i byn:P

Appropå Toffie, så kommer han i helg! :)
Blir nice! ;)
<3<3<3

Kikar lite på bilar, jag vill ha en stooooor fet bil som tar plats:)
Hade varit coolt som fan ;) hahaahha.
Nåjo så att så äre...



Kan skriva senare...ska fortsätta glo bilar :D

På återseende!:)

Kommentarer
Postat av: nina

merca är du finnpajsare eller ha ha ha ha

2010-05-04 @ 21:48:18
Postat av: Kicki

Klart jag är Nina! :P hahaha

2010-05-04 @ 21:56:44
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0