ÖB


Jag & Dörris ;b <3



Blev ingen vila, inte ens fem min!
Jaja, sova hinner man ju som sagt göra i graven.
Ska åka på ÖB (igen) med min dörrmatta och kika lite :)
I brist på annat :)
Hade fan varit mer värt med DollarStore, tycker inte ni ? :P

Känner mig less idag, inte så ovanligt, men ändå.
Trött och jävlig, ja ni fattar...
Saknar min make.
Saknar
ett hem. Nu lär tiden gå förjävla sakta bara för att man
ska flytta....garanterat, säkert, varmasti!

Inte har jag orkat fota nåt idag heller, eller jo mina katter,
men orka kolla på dom hela tiden :D

Sen när jag kommer hit till mamsen igen ska jag kolla igen på Pekas saker, hon ska sälja ;)
Blir fiiiiint! :)

Nånå, men tills dess.....ha det bra!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: RONJIIKARLSSON

AAAWWWWW, HAR DU SETT ATT LILLA HANDIKAPPADE CECILIA HAR SKRIVIR VÅRA NAMN IGEN PÅ BLOGGEN ?:) FAN JAG BÖRJA JU LESSNA NU NÄR MAN ÄR SÅ POPPIS ENS NAMN ÄR JU DÄR HELA TIDEN :) OHHHH GULLIGT MÅSTE JAG SÄGA, UNDRA VAD JAG GJORT MÄNNISKAN EGENTLIGEN? KAN INTE VARA LÄTT ATT VARA INAVLAD SOPPERO BO :)



OCH BLOGG.SE HAR NÅ DAMP SÅ KAN BARA SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER SÅ DU INTE TROR JAG ÄR LIKA HANDIKAPPAD SOM HON :)

2010-05-24 @ 18:02:44
URL: http://fftw.blogg.se/
Postat av: Kicki

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :P

Jo jag såg att våra namn återigen florerade på hennes blogg :D

Det är så när man är inspirationskälla till henne, klart hon måste nämna våra namn då ;) hehe.



Inte lätt, låt hon va, hon har ju som sagt varit mobbad hela hennes liv, jag förstår om det snurrat där uppe för henne ;)



HAHAHAHAHAH!

2010-05-24 @ 18:06:23
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0