När man har lite att göra!

Loggade in på lunar:P Jaaaa jag har den kvar, fan varit medlem i 10år, så varför inte 10år till:P

Kopierade iallafall 20 frågor som jag tänkte fördriva tiden med :P

1. Värsta känslan?

Att vara utan Toffifi!

2. Bästa känslan?

När cashn rullar!;b

3. Din första tanke när du vaknar?

Cigg!Vad är klockan?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Raising my family :)

5. Har du någonsin varit kär?

Yeps.

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Har inget sovrum,  men i sovrummet som snart är vårt är tapeterna röda ;b

7. Vad har du under sängen?

Nadaaaaaaa

8. Ser på?

Inget just nu, dataskärmen?

9. Lyssnar på?

Mig själv :D

10. Skriv nått smart!

Nått smart!

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Mommo, Faffa, Pernilla, Elvis. <3<3<3

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Hemligt ;b

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Superhjälte!

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Flummig :P

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Finns många <3

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

ALLT!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Jag behåller gärna alla kroppsdelar.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Hade varit coolt att vara osynlig;)

19. Vad är du beroende av?

KAFFE & TOFFE ;) <3<3<3

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Gissa en gång! ;)


Nåjo det var det, ska nog glo tv nu, sen sova.
Hörs imorn!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0