Ja herregud...

Fel och bara erkänna sina egna fel och brister.





Nåjo sitter här hos min dörrmatta, eller också kallad för "bundis" vad nu det var bra för har jag ingen
aning om.
Vi var och handlade lite på Coop sen hämtade vi pojkarna.
GRATTIS Tina till den nya lägenheten förresten :) Kul det ska bli och måla och fixa och dona och greja och
allt det där som hör till :)
För min egen del, blir det nog flytt imorn eller övermorgon, beror på när vi får nycklarna...
Ska bli grymt skönt att komma bort från den här skitsnackar hålan...
Folk verkar inte kunna göra annat än att snacka skit och sprida falska rykten om andra.

Toffifi kommer till stan snart, undra om man kanske ska åka förbi mamsen så länge och börja
packa ?
Får man kanske nåt gjort nångång...

ÄNTLIGEN får jag ta fram ALLA mina skor !!!!!!!! <3<3<3<3<3<3

Jaja nu är tydligen maten klar ;)
Här får man minsann allt serverat, är ju bra :P

Hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0