Hej.

Nyss hemkommen från Verran.
Vi var och handlade och gled lite på stadn.
Fanns fortfarande inget att se, men nåt måste man ju roa sig med:P
Veronica är lätt att umgås med, tack för att du finns :) <3<3<3

Jag stickar gärna vantar och mössor åt er som vill ha :)
Fast nu har jag dock det lite tomt i min garnkorg, men när
"löningen" kommer ska det inhandlas mer garner och lite nya stickor också :)
Yeps.
Tack för tipset om att annonsera ut lite grejer också :)
Ska se över vad jag har och lägga ut dom på Tradera.
Nåt litet bud borde man väl få ;)

Nåväl...ska glo runt lite.

Höres!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Marro

Här nere är det ju inte mössväder längre så Milo behöver ingen mössa förns till hösten igen. Svårt att säga hur stort huvud han har då nu.. vi får återkomma helt enkelt :)



2010-05-04 @ 10:20:14
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0