God Afton!

Sitter nere i Tuolla, dörrisen nattar kidsen, så passar väl på att slänga in nåt inlägg:P
Vi ska kika lite film och käka karra, blir nice ;)
Jag som inte ens brukar käka karra, nå ett undantag får man väl göra nångång;)

Testade lägga i Tinkos löshår, haha det blev ju bra :P Så länge mössan var på alltså :P
Än är håret lite för kort för förlängning...
Men planerade ju i finkan att Ellabella ska fixa mitt hår när jag kommer ner till Sthlm...
Då blir det rasta för hela slanten ;)
Hell yeah!
Och näää, du behöver helst inte apa efter!

Ska ta och kika på dom där Pekaprylarna sen när jag anländer till Terrassen också.Måste kolla

hur det går för mina skor på budgivningen också:P FAst jag har ju börjat ångra mig lite..Gör inget om nån budar över , jag hinner nog införskaffa mig några par skor innan jag dör ;)

Jaja, nu ska vi kika lite rulleeeeeeee......

 

Lilla Liam och jag :) <3<3<3

Och löshåret ¨såklart....

 

JAJA...vi hörs!PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Åse

Såg ju riktigt snyggt ut med dedär löshåret ;D iaf med mössan på :) Haha =)

2010-05-24 @ 23:47:19
Postat av: Kicki

haha Tack! ;b

Jo med mössan var det rätt okej, men inte när jag tog av den;P hahah

2010-05-25 @ 00:05:10
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0