Fint med Toffe <3<3<3

Sitter här och kikar när maken lagar käk :)
Lagt bud på ett par FETT snygga skor, som jag SKA HA!
Lätt! Till och med Toffe tyckte dom var läckra ;)
Hihi.

Egentligen var det ju köpstopp på allt onödigt shoppande,
men har fan inte köpt skor nu på ett tag, så det är på tiden,
och min man tyckte skorna var värda att buda på...
Vinner man så kan man ju lugna ner sig lite ett tag till ;) haha

Måste fan ner till Sthlm också och hämta upp lite kläder och skor.
Känns som att man går i samma kläder 24/7 :P
Jaaaa aaaaaa....




Hittade en bild från förra året :)
Min lilla Kissebajsrumpa TarZan :)
Märkte att när man ska ladda upp bilder, att man kan gå långt tillbaka
i arkivet:P Var ju ganska smart ändå....

Säkert har det varit så ett tag,,,men jag är ju lite seg :P

Jaja men nu ska jag glo vidare...

Höres!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0