Diskat och klart!

Nåjo, fick nån grym impulsidé och började diska!
Det ni!
Jaja, nu blir nog mamsen glad när hon kommer från jobbet;b

Pratat lite med älskling, kom fram till att vi verkligen LÄNGTAR
efter att få flytta in i vårt egna hem!
Fyfan vi ska njuta !! :)
Han & Jag <3<3<3
Sen har ju faktiskt Tinko och Pettersson lovat att komma och hälsa på;b
Så helt ensamma blir vi ju inte :P Hahahhohoho! ;)
Jaja...börjar bli svamligt det här...

Dags att sova!

Natti Natt, Sov Gott!



Jag vet inte, men jag gillar dom här bilderna ;)
På mig och min lilla prinsessa i somras, snart är lilltösen 1år!
<3<3<3
Aww!Tiden går fort :)

Men nu ska jag seriöst sova!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0