Woohoooo!

Imorn kommer den där saken jag vunnit ett par skor ifrån hem från sin semester,
så denna vecka blir jag ägare till ytterligare ett par skor ;)
HÄRLIGT! ;)
Kanske inte behöver ha desto mer ångest för att jag slängt iväg fem par ;)

Toffe ligger fortfarande och sover, den jäveln har hållt på sno mitt täcke och mina kuddar i natt.
Vi brukar sova under samma täcke, men ibland blir Toffe så jobbig när han sover i sina konstiga ställningar
då vill jag ha ett eget :P
Och i natt har han varit extra jobbig :P Jävla kleptis! hahahah
Naaw min bajsrumpa!

<3<3<3

Hoff vad tråkig den här bloggen börjar bli, inga bilder ingenting.
Mina kablar och grejer är i Sthlm, undra var Toffes är?
Nån idé ens att fråga ? HAn vet nog inte själv...haha :P

Nä men ta påtår och kanske börja sy lite...


JÄVLIGT gammal bild på mig
och Roslin<3 . Det är väl
en två tre år sen iallafall ??
<3<3<3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0