Vittangi here we come!;b

Eftersom regnet öste ner, och jag och min man varit så smarta och (inte) fixat presenning så blev det ingen flytt med släp idag iallafall..
Men Pettersson och darling hämtade upp mina småprylar som iallafall får plats i bilen :)
Skor, kläder och lite annat småplock.Härligt.
Känns bra det här.
I natt får VI sova i VÅRT hem! Förstår ni?!?!?Vårt första gemensamma hem! :)
<3<3<3

Så äre så äre.

Nu är nog mamsen glad när hon slipper mina kläder och skor :P
Lämnar dock ändå lite grann hit, som man får ta eftersom...
Smågrejer ni vet...
Helst av allt, hade jag velat trycka på en knapp så alla
mina möbler från söder kommit upp...
Men sån tur har vi ju inte...

Jaja, nu ska jag dricka kaffe.

Vi hörs!


<3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe så du blir en byfåne? ;) Grattis till nya lägenheten, hoppas ni kommer trivas :)

2010-06-03 @ 14:05:07
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack tack :)

Jo fan jag gillar byn, fint och lugnt :)

2010-06-03 @ 18:36:31
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0