Utan framgång...

IGEN.
Var borta där vid sågen och ropade efter DegiZ, kollade under och emellan hus, lador och
baracker, men ingen kisse :(
Var även ut dit till ängen och ropade och letade....utan framgång.
Jag tappar snart hoppet om att han kommer komma hem....:(
Dumma jag !

Ja det var ett jävla tjat om katten, jag vet!
Men jag måste gnälla , det är ju mitt barn!
Hoff...

Nånå, man får gå ut och ropa efter honom varje kväll.
Kanske han vill kika fram nångång...

Nåjo, Adam var också förbi på en kaffe, han hjälpte också och kolla efter kissen.
Tack tack !

Nå jo, nu ska jag trycka i mig choklad och tycka synd om mig själv !


Min fina Toffie!
<3<3<3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

Han är därute nånstans, fortsätta leta lite ibland så hittar ni honom sen :)

Nisse var ju borta 9 månader men fångades in av nån tant som ringde oss :D (hade ju satt upp massa lappar) Tovig som fan (rakade ju honom X) ) och ett halvy öra borta :( Men annars som vanligt.

2010-06-27 @ 23:29:40
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0