Trivs :)

Jag trivs här i byn :)

Pratat i telefon idag som en annan nörd:P
Jag hatar verkligen att prata i telefon, men ibland kan jag snacka hur mycket som helst :)
Pratat med mamsen, Elin och Tinko hur länge som helst idag! :)
Mysigt!<3<3<3

Ska umgås med min Dörris på torsdag innan jag åker hem till byn igen.
Hjälpa att måla och sånt :)
Trevligt!

Vi är faktiskt också nöjda över våra liv, eller hur Tinko ? ;)
Haha , det roliga i det hela, förstår bara jag och Tina ;b

Nå men att, jag pallar inte fota nåt i mitt hem, tycker det känns dumt på nå vis :P
Inte min grej så att säga :P
Tycker det är kul när andra fotar och lägger ut i sina bloggar, men jag själv gör det inte,
inte min grej, har aldrig varit, kommer aldrig bli heller.
Så äre!

Toffe står och kockar. Vi ska äta :)
Vi hörs!


Mina stjärnor! :) <3<3<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha intern humor :p <3<3<3

2010-06-08 @ 20:27:43
URL: http://dinegendörrmatta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehehe ;b <3<3<3

2010-06-08 @ 20:53:02
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0