Skönt väder :)

Var ut och tog en promenad till Konka, kanske sommaren är på g hit till oss också :)
Eller vad tror ni ? :)

Känns som så iallafall.
Och blir det ingen sommar, så ska vi ändå ner till storstan här nästa månad, så en liten
släng av sommar kanske man får uppleva ändå :)

Blev inget stan för gubben, han åker kanske imorn.
Desto bättre för mig, slipper jag vara ensam ;)
Haha nä nog är det skönt att vara ensam också, jag hade ju planerat att skrubba och dona
här medans han var borta :)

Tycker det är enklare att göra sånt när man är själv :P
Nåväl det hinns :)

Nu har jag uppdaterat lite, är du nöjd nu Tina ? ;)
Eller måste jag skriva mer bajs ? :P



Vi hörs väl senare!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0