Myspys! <3


TarZan, jag och älskling har legat i sängen och myst litegrann :)
Nu har vi besök av Adam, tänkte passa på att sitta här en stund innan
Toffe tar över igen :P

Jag repade upp kappan, var inte nöjd !
Men ska sy ihop den igen, fast på ett annat vis , då blir det nog bra;)

Har inte orkat måla idag, tänkte spara det till slutet av veckan,
älskling åker till stan från onsdag till fredag...
Blir ensam här, dessutom utan dator, så kan va nice att ha nåt att göra :P
Nog för att jag ska fylla på telen och va på internet via den...men inte samma sak
som att snöa på en dator :P höhööh

Gu så intressant...jaaa aaa..

Nåväl, nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla nyheterna ! :P
Haha.

Hörs!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0