Mysig dag idag :)

Älskling dammsuger :)
Alla tror ju säkert att jag är värsta häxan och tvingar honom att städa :P
Men så är icket fallet, han tog fram sugaren på eget bevåg:)
Han vet väl att jag tycker om att ha det fint och städat omkring mig :D
Hihi.

Tog en promp till mommo och lånade hennes strykbräda.
Har fått upp ett par gardiner i sovrummet, ett par vita, dock finns det ytterligare ett
fönster där, men har inga fler vita, så det blir svart :P
Jag nojjar ju som fan att det är fult, funderar på att fota det ena fönstret så ni får se och säga
vad fan det ser ut som :P
Om det är riktigt fult tar jag fan ner dom :P haha

Gaaah imorn kommer soffan och köksbordet!
Härliga tider!
Bara börja slipa och måla sen när jag kommer hem till byn igen :)
KUL!
Tror även mina skor kommer imorn, blir fint.

Nåväl, nu ska jag stryka lite gardiner.
Vi hörs senare!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Erkänn nu att du piskar honom till resultat! ;)

2010-06-08 @ 20:28:28
URL: http://dinegendörrmatta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo jajjamän ;b haha

2010-06-08 @ 20:52:23
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0