Michael Jackson.

Alltså inge illa menat, men jag var då inget stort fan av honom.
Glor på ettan nu om hans död osv osv...
Ja han verkade ju vara älskad om inte annat...
Fast inte av mig!

Var tvungen att vila några timmar här tidigare, var trött nönting :D
Men innan jag somnade, jävla har en massa bulor över hela kroppen!
Kliar som satan!Jag fick inte ett myggbett igår, utan säkert hundra!
Hatar dom där små odjuren! Bläääää

Nåt annat spännande har inte hunnit hända.
Toffifi for iväg ut på¨byn, och jag ska bara ta det lugnt och glo
tv :)


TarZan <3 Jag syns väl också där på ett hörn :P Höhö

Nånå, nu ska jag fortsätta glo tv :)
Hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0