Mätt som få :)

Nåjo satt fint i kistan med lite mat :P
Nu tänkte jag dricka lite kaffe och bara ta det lugnt, sen ska jag fortsätta sy.
Toffe ska slipa tvbänken så ska jag måla den svart sen ;)
Mycket målande nu :P
Men det är kul, det är ju huvudsaken....:D

Dock är det faktiskt lite trist att måla pinnstolarna...men ändå ..haha

Kikar Landet Runt, tror den heter så iallafall.
Jag och Toffe måste fixa ett kort till boxern så man får alla kanaler..
Nu ser vi nämligen bara 1,2 och 4an:P
HAHA.
Tur att datorn finns, och tur att vi har några filmer att se :P
Och tur att det finns nåt att göra, annars hade man väl dött i tristess.

NÅJO så att så äre..
Nu ska jag glo runt lite...vi hörs!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0