Måndagsmys <3<3<3

Myst på i vanlig ordning :) Kikat Aktuellt, NordNytt, Rapport och kulturnyheterna samt vädret:)
Snacka om att gå i pension i förtid :P hahahahah!
Men snart börjar det en film på ettan som vi ska se, tror jag sett den förut och om jag
kommer ihåg rätt går den att se på iallafall :)

Pratat med Dörris<3 här tidigare, fan jag saknar faktiskt henne!
Min alldeles egna psykskadade vikarie ;) <3<3<3


Nä, man skulle ta och lägga ner svamlet för en stund, tycker jag bara slängt in massa onödiga inlägg
med en massa jävla onödigt vetande idag.
Lika att avrunda för idag helt enkelt.

Nya friska tag imorn :P
Kanske bloggsuget kommer tillbaka också....

Nå men vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0