Lagomt less.

Tvbänken och det lilla bordet är iallafall målade och klara nu.
Börjar bli grymt less på det här med att måla hela jävla tiden...
Hoff...

Köksstolarna är vita, men mer vitt måste det tyvärr bli..
Annars ser det ju ut som fan..

Idag har varit en sån där dag då man mest gått och suckat och muttrat, och varit tyst, inte
sagt något i onödan.

Vädret gör ju inte saken bättre....idag är allt bara jobbigt och trist.
Får hoppas på en bättre dag imorn :)

Nästa vecka får jag besked iallafall. Jag hoppas på glada besked.
Men med min ständiga otur så blir det väl att böla sönder sig....eller nåt..

Orkade inte fota något idag , men ni kan ju kolla på den här medans, Toffe och TarZan
myser :) <3<3<3


Mina små älsklingar<3<3<3

Nåmen jag återkommer väl kanske senare...
PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0