Kiruna Festivalen 2010.

Nu har jag bestämt mig, jag ska väl gå på festivalen i år med :)
Fast dock bara på torsdag och fredag :)
Med vem? Nå med min alldeles egna DörrMatta såklart! :)
<3<3<3


Hade planerat att bara vara i byn hela festivalen eftersom det går åt så mycket pengar,
men Tinko tjatade och man måste ju ställa upp för laget ;)
Hihi..Synd som satan att KENT spelar på lördag :( :( :( Faktiskt det enda jag hade vela se...
Nånå..
På onsdag åker vi till Gve och shoppar på DollarStore om allt går som planerat :)
Blir fint det här :)
Jag känner mig glad. :)
För tillfället iallafall :P hehe.


<3<3<3

Nu ska Toffie kolla sin mail, vi hörs sen ! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

MÄH! Vi ska gå på lördag ju :(

2010-06-28 @ 22:12:30
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nä men fan ! :( Gå på fredag istället ;) hhihihi

2010-06-28 @ 23:08:07
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0