Kaffe :)

Nåjo kokade lite kaffe, diskade och började torka.
Haha, när jag väl börjat kan jag fan inte sluta!
Rotade igenom nån låda också ...
Nu vill jag att mannen i huset också ska vakna så jag kan börja röja :P

Här skulle vi minsann sova ut aslänge!
HAHA jo tjena! Jag var den första som sa det, och den första som vaknade...

FÖRE jävla klockan sju också !

Jaja...
Känner mig lite småhungrig, man skulle kanske göra en macka så här på
morgonkvisten, eller så gör man det inte...
Whatever...

Nåjo...planterade om två blommor igår i krukorna jag fyndat på bummis :P
Blev bra...jo...dock hade jag vela ha några till, men man kan inte alltid få det man vill ha
jämt och på en gång...
Man måste få kämpa lite i livet tycker jag...
Nu kämpar vi för att få ett så fint hem som möjligt trots att dom flesta
möbler och inredningstillbehör är i sthlmoch så har vi ju inte lika mkt pengar som alla andra:PVi är ju arb.lösa;b
Allt är inte snyggt..allt kostar inte flera miljarder...
Allt är inte "nytt", nej fan, saker jag fyndat , och saker jag ska "göra om".

Men vet ni vad? Jag är lika jävla lycklig för det! :)
So what att jag inte har ett soffbord just nu?
So what att jag sitter på en bäddmadrass mitt i v-rummet och glor tv...so what..äh jag orkar inte.. :P


Jävla vi började skriva långa inlägg helt plötsligt..
vi hörs väl.på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0