Jävla eländiga gardiner!

Har fått upp en kappa nu, men det ser ju förjävligt ut enligt mig iallafall.
Alltså jag blir fan galen.
Resterande två kappor ska jag då inte sy lika noga...nä det ska gå fort!
För nu är jag grymt äcklig less alltså!
Och så ska jag bannemig måla klart dom där jäkla stolarna också!
Nånting måste ju börja hända snart tycker man...

Jo så att så är det..
Btw så ser jag ut så här idag :D

Också grymt jävla intressant ! Eller så inte..
Men i brist på annat så ..

Jahaja,,men ska väl fortsätta med dom där jäkla gardinerna..
Jag återkommer senare..


Min lillakissebajsrumpabebis! :) <3<3<3

Någon hade förresten sett DegiZ utanför skolan här , så det är nog ingen fara med honom
men jag saknar honom , man skulle gå förbi skolan här ikväll sen och kika..
Jo det ska jag !

HÖRS!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0