I byn åh de åh :)

Känns ju förjävla fint med ett hem...
Fast det känns inte som vårt hem ännu....
Känns som att vi är på Tallis och ska därifrån snart.
Känns lite knasigt att bo i ett hem, när allt man äger inte finns i hemmet utan någon annanstans..
Skumt..

Soffan och köksbordet som jag btw ska måla vit, kunde vi ju inte ta till byn idag...jaja får väl leta nån
presenning här i byn eller nåt man kan ta med till stan när det blir att hämta
sakerna..Nåjo..

Vi har iallafall en säng vi kan sova i :)
Just nu sitter vi på golvet och kikar tv, älskling har gjort kaffe till mig..
Jag har plockat lite och trixat lite..men har ingen ork eller lust att göra nåt mer idag...
Kanske imorn...
Allt känns knasigt på nå vis...

Jaja..umgås med min man nu ...

Vi hörs senare!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0