Höhö.

Har inte orkat röra mig ur fläcken sen senaste inlägget :P
Det går framåt här, eller så inte :D
Har bara glott tv, kanske vart nån vända på dass också :P
Haha! Kom på att jag är jävligt röksugen också ! Så ska nog ut och ta en ciggah!
Hell yaaa!

Det var knäpp tyst ute på byn, midnattsolen lyser där borta i horisonten och jag känner mig
både glad, lite ledsen också kanske...lite så där kvällsfunderingar som kommer ibland...
Jag har som kämpat nu i några månader, turen har börjat vända, känns skönt, än
finns det lite att bygga upp, men det kommer , det kommer...

Allt löser sig, som mamma alltid säger :)
Och tids nog gör det faktiskt det.
:)

Nu ska jag käka lite kvälls eller vänta nu, det blir fan nattfika :P
Ta min medicin, och sen ska jag nog ligga och glo tv tills John Blund kommer och hälsar på :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0