Hej hej hej!

Känner mig på dåligt humör idag, vet ni varför ?
Jag är rätt sjuk i huvet, det erkänner jag, men alltså det här tar ju priset,
alltså jag får ångest över att tv-rummet ser ut som skit, vi skulle måla
massa saker när jag kom hem igen, men färgen vi skulle köpa var slut..
Så nu är allt OMÅLAT och jag får panik så fort jag kollar runt...
Igår satt jag och tröck i sovrummet, för det är bara där jag trivs just nu...

Alltså jag är fan sjuk! Nä men seriöst, höll nästan på böla ihjäl mig igår för
att det är så fult...
Undra vad jag lider av ?
Diagnos ? Nån?

Hoff, faktiskt jobbigt...var tvungen att ta en promenad igår också så jag skulle tänka på annat...
Alltså jag tycker fan synd om Toffe,....Inte nog med att jag gnäller att allt är fult, jag
städar 24/7 :P
Men det är ju inte lika farligt, jag gillar att städa och gillar att ha det städat omkring mig...
Det gnäller jag ju inte om :P
Hoff...

Nä..nu ska jag ta en kopp kaffe, gå ut i solen och ta en ciggah, och försöka lugna ner mig...
Jag har fan tårar i ögonen nu också för att jag inte står ut med allt fult...

Nåväl, återkommer senare.




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

ahahahahahahahahahahahahaha

2010-06-11 @ 15:55:32
Postat av: Kicki

Skratta inte :p Faktiskt jobbigt att

vara så jävla skadad :D



HAhahahah! ;)

<3<3<3

2010-06-11 @ 16:56:48
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0