Hallongrottor!

Nåjo fick rulltårtor och hallongrottor av svärmor :)
Rulltårta gillar jag inte, men hallongrottor är svingott !
Redan tryckt i mig några stycken ;) haha.
Rädda Willy looken är inte långt borta nu, hur går det för dig Tina?;)

Här är tvbänken före och efter :D

Före


Efter

Dock ser det ut som att den har nå vita kanter  på efterbilden, men det har den inte :P
Noga att veta, ja. Höhöhö.

Nåjo nåt annat vet jag inte, ska laga lite käk , sen tänkte jag väl sy upp den där kappan igen :D
Så man blir klar med det nångång :P
Sen är det bara lite färg på stolarna, sen är allt klart!
Nästa vecka kanske man åker på DollarStore ;) och nästa vecka kanske jag kör
finbilen ;) Mercan såklart ;)


Jaja, men ska glo runt lite, återkommer senare.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Blev skitsnygg!

2010-06-23 @ 22:36:31
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

:)

2010-06-23 @ 23:00:55
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0